petak, 15. srpnja 2016.

Haul/New in!

Danas sam odlučila da malo osvježim svoju makeup kolekciju.I naravno odmah odem s majkom do CM-a i obavim korisnu kupovinu.

Dugo vremena već želim kupiti i probati vještačke trepavice,a imala sam i još veći podsticaj kad sam vidjela da su na sniženju i da koštaju samo 2,95KM.


Radi se o "DEPEND" vještačkim trepavicama. Uopšte se ne razlikuju od mojih prirodnih trepavica i brzo se zalijepe. Nikakve iritacije,niti smetnje prilikom nošenja nisam primjetila. Ljepilo postane providno kad se osuši i nije potrebno stavljati eyeliner preko njih da bi se sakrili tragovi ljepila.

Nakon pročitanih par recenzija o "Essence-rose" paleti sjetila, odlučila sam ipak da je kupim. Dosta djevojaka je napisalo da se radi o lijepim nijansama, ali da je pigmentacija jako loša. Paleta se sastoji od 2 mat boje i 6 šimerastih boja,koje imaju rozi finiš. Radi se o vrlo pristupačnoj paleti,ali ne baš i kvalitetnoj. Sjene se vrlo truse prilikom nanošenja, a boja dužim blendanjem nestane. Ali ne smijemo zaboraviti činjenicu da ova paleta košta 8,45KM te da kao takva isplativa.



Mislim da će pigmentacija biti bolja ukoliko budem koristila praimer ili sprej za setovanje šminke na licu.



Zadnje,ali ne i manje važno jeste "Artdeco" kozmetika,koja je malo skuplja u odnosu na Catrice i Essence. Danas je bilo neko posebno sniženje pa sam uspjela kupiti eyeliner za 13KM i olovku za obrve po cijeni od 3,90KM. Eyeliner je crne boje,sadrži tanku i preciznu(savitljivu) četkicu. Odmah pri nanošenju se suši,ostaje na mjestu cijeli dan i ne treba ga popravljati. Dok mi se olovka za obrve ne sviđa. Ona je kremaste teksture i mnogo je mekana. Kao takva se brzo i obriše,pa je potrebno nekoliko puta na dan popravljati. 



Budi sretna,ionako nikoga nije briga ako nisi!

Nema komentara:

Objavi komentar